Musikkskole

Om skolen

SKALA er en ny musikkskole i Flekkefjord som hovedsakelig tilbyr pianister som allerede spiller, en mulighet til å videreutvikle seg og forbedre ferdigheter og sin forståelse av musikken.

Vårt mål er å oppmuntre deg som musiker eller sanger til å få frem det beste du har i deg og at du med trygghet skal kunne uttrykke deg.

Vi underviser i piano og vokal (sang).
Det tilbys også undervisning i band (samspill) hvor du som allerede spiller et instrument eller i band kan ta timer for å utvikle deg videre.

Ved SKALA tilbyr vi også undervisning til nybegynnere om ikke det gis tilbud om slik undervisning ved den kommunale kulturskolen, eller det ikke er ledige timer der på ønsket instrument. Vi oppfordrer til å sjekke ut tilbudene ved Flekkefjord Kommunale Kulturskole

SKALA blir ledet av den britiske pianisten Emmanuel Waldron.
Vokal-lærer er den britiske sangeren Ruth Waldron.

For å booke time eller få mer informasjon, se kontaktinformasjon for lærerne under.

Påmelding

Påmelding gjøres ved å fylle ut mailen på linken under eller ta direkte kontakt på mail til aktuell lærer.
Send din påmelding med å klikke på epost linken under:
Piano  Band

NB! Mottatt påmeldingen vil bekreftes med en epost tilbake fra aktuell lærer for å avtale tid for undervisning.

Vokalundervisning (kor/solist) med Ruth Waldron skjer for tiden på torsdager i korsammenheng.
Det er ingen påmelding, bare å møte opp. Årlig avgift er kr. 300,-
Kl. 16.45 for 4-10 år (Soul Kids)
Kl. 18.00 for 10-15 år (Soul Children)
Mer info her

Lærere
Emmanuel Waldron - PIANO og BAND (samspill)
415 73 698 / emmanuel.waldron@flekkefjord.metodistkirken.no

Ruth Waldron - VOKAL
415 53 947 / ruth.e.waldron@flekkefjord.metodistkirken.no

Dagens ordinære timepris er kr 190,- om ikke annet er avtalt.
En undervisningstime varer i 25min. om ikke annet er avtalt.
Prisliste

Vilkår

Vi oppfordrer alle til å gå gjennom vilkårene for SKALA musikkskole før påmelding.
Gjeldende retningslinjer

Flekkefjord Metodistmenighet